Υπαιτιότης 60% της οδηγού ΤΑΞΙ που αιφνιδίως επιχείρησε ακινητοποίηση του οχήματός της για να αποβιβάσει πελάτη , χωρίς προειδοποίηση και χρήση Συστήματος ALARM (παράβ. άρθρ. 24 παρ.1 και 2, 34 παρ. 1 και 2 12 παρ.1 του ΚΟΚ).
Συνυπαιτιότης 40% του οδηγού της μοτοσικλέτας για μη τήρηση της απαιτούμενης απόστασης ασφαλείας (παράβ. άρθ.12 παρ.1 και 19 παρ.7 του ΚΟΚ).
Σχόλια & Παρατηρήσεις
1)Εν σχέσει με τα τροχαία ατυχήματα που προκαλούνται από την αιφνίδια στάση & στάθμευση ΤΑΞΙ βλ. και Εφ. Αθ. 9501/2001 ΣΕΣυγκΔ 2004/294 που δέχθηκε «Υπαίτιος του τραυματισμού του μοτοποδηλατιστού κρίθηκε ο οδηγός του ΤΑΧΙ ο οποίος οδηγούσε το όχημά του στο κέντρο του οδοστρώματος (άρθρ. 16 αρ.1 του ΚΟΚ) και προκειμένου να αποβιβάσει επιβάτιδα, αντί να οδηγήσει αυτό προοδευτικώς από το μέσον του οδοστρώματος στην άκρη (άρθρ. 25 αρ.3 ΚΟΚ) σταμάτησε απότομα χωρίς να ανάψει τα φώτα προσωρινής στάθμευσης, και επέτρεψε την κάθοδο επιβάτιδας, με αποτέλεσμα να προκληθεί το ως άνω τροχαίο ατύχημα από την πτώση επί της (ανοιγμένης) θύρας του ταξί του ακολουθούντος μοτοποδηλάτου. Συνυπαιτιότης (30%) της οδηγού του μοτοποδηλάτου καθότι πραγματοποίησε ελικοειδή πορεία και επεχείρησε υπέρβαση από τα δεξιά του προπορευόμενου αυτοκίνητο, παρά τη διάταξη του άρθρου 17 του ν.2696/99.
Βλ, Συνέχεια Contra Μειοψ. Σελ. 643
…