Ειδικότερα σε δημοσίευμα του γνωστού ιστότοπου Nexdeal.gr αναφέρεται μεταξύ των άλλων :
«Η Επιτροπή αποφάσισε να αποστείλει προειδοποιητική επιστολή στην Ελλάδα σχετικά με διάταξη του ελληνικού νόμου για την ασφάλιση αυτοκινήτων. Η Επιτροπή, έπειτα από τη διενέργεια αξιολόγησης, εκτιμά ότι οι ισχύουσες εθνικές διατάξεις καθιστούν δυνατή την άρνηση της αποζημίωσης προσώπων τα οποία είναι ασφαλισμένοι, νόμιμοι εκπρόσωποι του νομικού προσώπου που έχει στην κατοχή του το όχημα ή σύζυγοι των κατόχων ασφαλιστήριων συμβολαίων και των συγγενών τους. Η σχετική διάταξη της ελληνικής νομοθεσίας —η οποία δεν επιτρέπει, σε περίπτωση ατυχήματος, ιδιοκτήτης οχήματος να λάβει αποζημίωση, ακόμα και αν ο ιδιοκτήτης δεν είναι ο οδηγός— αντιβαίνει στο ενωσιακό δίκαιο σχετικά με την ασφάλιση της αστικής ευθύνης που προκύπτει από την κυκλοφορία αυτοκινήτων οχημάτων [οδηγία της ΕΕ για την ασφάλιση αυτοκινήτων (οδηγία 2009/103/ΕΚ)]. Η διάταξη αυτή ερμηνεύεται από το Δικαστήριο στις αποφάσεις που εξέδωσε για τις υποθέσεις C-537/03, C-442/10 και C-503/16. Ως εκ τούτου, η Επιτροπή καλεί τις ελληνικές αρχές να διευκρινίσουν τα εθνικά τους μέτρα για την εφαρμογή της εν λόγω οδηγίας στην Ελλάδα. Εάν η Ελλάδα δεν λάβει μέτρα εντός των επόμενων δύο μηνών, η Επιτροπή μπορεί να αποστείλει αιτιολογημένη γνώμη για το συγκεκριμένο ζήτημα.»
Για το φλέγον αυτό ζήτημα και τα ανακύπτοντα προβλήματα έχουμε δημοσιεύσει αρκετή αρθρογραφία έγκριτων νομικών, όπως του κ. Γεωργίου Αμπατζή, με τελευταία την σχετική μελέτη του «Η υποχρεωτική κάλυψη του παθόντος σε τροχαίο ατύχημα – Οι προστατευτικές διατάξεις του ενωσιακού δικαίου και η απαξίωσή τους από την Ελληνική έννομη τάξη – Η Εξαίρεση από την ασφάλιση των προσώπων του άρθρου 7 του Ν. 489/76 (Οδηγός- Κύριος –Κάτοχος – Ασφαλισμένος κλπ του ζημιογόνου αυτοκινήτου)», ΕΣυγκΔ 2018 Σελ.18 επ..
Επιπρόσθετα έχουμε σχολιάσει διαδοχικά τις θέσεις του Ανωτάτου Ακυρωτικού μας Δικαστηρίου, που εμμένει στην άποψη ότι ο ιδιοκτήτης οχήματος δεν θεωρείται τρίτος, εφόσον είναι ο λήπτης της ασφάλισης, συνεπώς δεν καλύπτεται ασφαλιστικά για τις ίδιες ζημίες του, εφόσον τραυματισθεί ή χάσει την ζωή του ως επιβαίνων στο όχημά του.
Στο ανωτέρω δημοσίευμα δυστυχώς πληροφορούμεθα ότι το ζήτημα αυτό εξέφυγε των συνόρων μας, εφόσον η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκίνησε προδικαστικές διαδικασίες εναντίον της Ελλάδας για παραβάσεις της κοινοτικής νομοθεσίας.